maandag 24 oktober 2011

Ik verkoop mijn fitnessbank omwille dat ik mijn hobby heb stopgezet.en wegens te weinig tijd en gebrek aan plaats. het is nog prima in orde!ik heb het een jaar geleden gekocht ! is nog in prima staat !! je kan er zowel armen,rug,borst,benen mee trainen . je hebt in principe alles wat je nodig hebt . ik heb hem gekocht aan 850¤ nieuw . dus doe een goed bod en deze is onmiddelijk van jouw !!grtz timmyprijs is nog te bespreken .Je kan me gerust een sms sturen op het nummer : 0486648042 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van timmy timmy: - Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60138116 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Snowboard trans 155 Skates Bauer 20 € Battlelore (Days of Wonder) + ... 180 € Nieuwe Trampoline 160 € Taekwondopak Rucanor Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/sport-en-hobby"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '3060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten